Наш блог

Пропонуємо почитати цікаві статті про вивчення іноземних мов. Кожен знайде тут щось цікаве для себе!

Чат GPT у вивченні мов.

Два боки медалі.

У цій статті йтиметься про переваги та недоліки сучасних методів навчання із застосуванням комп’ютерних технологій. Поговоримо про те, як знайти баланс між зручністю та користю.

Сучасна освіта, особливо за стресових умов Ковіду та війни, уже давно б перестала існувати, якби не можливість проводити уроки онлайн. Такі програми як Skype та Zoom спростили завдання і вчителям, й учням. Онлайн-вчитель вміє користуватись інтерактивними платформами, застосовувати аудіо- та відеоматеріали під час уроку та навіть записувати його для подальшого перегляду та повторення матеріалу. Безліч навчальних матеріалів, створених саме для онлайн-навчання робить його цікавим та корисним.

 

Технології не стоять на місці. Нарешті з’явився «помічник», як то кажуть, на всі руки. Помічник, який і перекладає, і створює навчальні програми, і пише оповідання, і готує питання до теми. Я говорю про чат GPT. «Неймовірно!» — сказали вчителі та учні. І почали завантажувати невтомний чат своїми завданнями, не помічаючи, що поступово не можуть самостійно навести приклад, процитувати відомих авторів або написати твір без допомоги штучного інтелекту.

Ви можете подумати, що я відстала від життя, що я поводжусь як стара бабця, яка проти всього нового, проти прогресу. Запевняю Вас, що ні. Просто я за здоровий глузд. Я за те, щоб зручні речі були корисними, а не призводили до втрати розумових здібностей.

 

На мою думку, можна й навіть треба використовувати штучний інтелект, якщо вам необхідно досить швидко написати цілий реферат із предмету, який Ви вважаєте непотрібним, або якщо у вас геть обмаль часу на підготовку до уроку, щось сталось із близькими чи вам зле. Штучний інтелект має бути помічником, а не заміною вашого мозку. Вчитель, який не може навести приклад використання граматичної структури чи нової лексики без шпаргалки, не може швидко зреагувати на питання учня поза темою уроку, перестає бути вчителем. Він перетворюється в диктора, який озвучує те, що написано в книжці. Студент, який виконує всі домашні завдання за допомогою штучного інтелекту зрештою опиниться в ситуації, коли гаджета не буде поблизу. Так, наприклад, під час складання міжнародних мовних іспитів, вас попросять залишити телефони поза аудиторією.

Знаєте, наш організм дуже швидко звикає йти шляхом «найменшого спротиву» й ми самі не помічаємо, як звикаємо до зручностей. Остерігайтесь втрати вашої компетенції, не перетворюйтесь у додаток до штучного інтелекту. Зрештою вам буде необхідно заговорити іноземною мовою, а не вивчати її «академічно», «в стіл», як то кажуть. Тільки ви можете змусити ваш мозок працювати. Хоча б для того, щоби правильно сформулювати завдання перед штучним інтелектом.

Усім успіхів!

З повагою, методист AlfaGrant
Олена Головко

Заявка на навчання

Неправильне введення
Неправильне введення
Неверный ввод
Please let us know your message.
Неверный ввод
Будь ласка, повідомте нам свою адресу електронної пошти.
Неверный ввод
Неверный ввод
Неверный ввод

МИ ПРАЦЮЄМО

Наші менеджери на зв'язку

(за київським часом):

Пн-Пт: 11:00 - 20:00;

Сб: 11:00 - 17:00.

ХОЧУ НАВЧАТИСЯ!

Copyright © Онлайн-школа AlfaGrant 2015-2024